Поза творчістю не існує особистості

Серед основних завдань, які постають перед сучасною школою, особлива увага звертається на творчий розвиток школярів. Навчальний процес має бути для дитини не лише засобом здобуття знань, без яких вона не може обійтися у повсякденному житті, а має викликати бажання йти шляхом власного розвитку, знаходячи щось нове, цікаве, отримуючи при цьому естетичне задоволення від почутого, побаченого й пережитого. Відомо, що творчі здібності учнів найбільш ефективно розвиваються у ході продуктивної творчої діяльності. Творчість, індивідуальність, фантазія проявляються у навіть мінімальному відході від зразка.
Тому одна із головних цілей в моїй роботі с дітьми – навчити учнів творчо мислити. Діти завжди повинні знаходитися в постійному пошуку, кожен раз відкриваючи для себе щось нове. У творчій обстановці завжди народжуються нові ідеї, виникає атмосфера співробітництва. Майже в кожен урок включаю елементи проблемності, завдання які активізують емоціональний фактор, які потребують самостійного пошуку. Використовуючи різні технології при виготовленні квітів створила виставку дитячих робіт «Весняний подих», яка прикрашає вестибюль школи. З колегами у пятницю,1 березня, плідно працювали на майстер-класі «Розвиток дрібної моторики на уроках технології в класах НУШ»