Істина — це те, що витримує перевірку досвідом…

А. Ейнштейн

Новий вектор розвитку STEM – це міжнародний тренд в освіті, який набирає все більшої популярності й у ліцеї №2. Учителі переконані, що STEM-освіта сприяє формуванню в учнів глибоких та міцних знань, умінь та навичок, необхідних для успішного життя в сучасному світі, часто це відкриття чогось невідомого.

Учителька музичного мистецтва Оксана Чернюк розповіла про сучасний кристаллофон( музичний інструмент, що складається, як правило, з 24-36 келихів). Діти та учителі нашого ліцею спробували дослідити принцип гри на келихах, що викликало велике захоплення та здивування в усіх, адже звучали прекрасні мелодії!

Інженерне проєктування, робототехніку ( LEGO) застосували учні 5В, 6Г, 7Б класів, створюючи моделі будівель, механізмів, фантастичних персонажів, описаних у творах зарубіжної літератури. Учні 5-6 класів зіграли в літературне лото (уч. Людмила Сокуренко, Валентина Кримська).

На уроці зарубіжної літератури учні 6В класу ( уч.Ганна Кузьміна) досліджували поезію Бернса через інтерактивні вправи: кодували текст, створювали звуковий супровід, формували хмару слів, розшифровували анаграми і ставили власні запитання до вірша. Жива поезія – живий урок!

Сучасний учень повинен знаходити у художньому творі джерело для нових ідей. Своїми навиками та креативністю переконали у цьому учні 5-А кл.(Біла С.), 6Б кл.(Білозор М., Пинчук К.), 7Акл.(Паламарчук М., Броканс К., Дяченко А.), 7Бкл.(Шапшай М., Шимко О., Яременко А.), 9Б кл.( Шевчук А.) , які підготували проєктні роботи (уч. Валентина Кримська)

Інтерактивні методи навчання на уроках англійської мови у старших класах в контексті STEM сприяють розвитку комунікативних навичок, критичного мислення та творчості. Сьогодні учні 10-Б класу разом з учителями англійської мови Світланою Нечипоренко та Лесею Лавренюк демонстрували проєкти “Іллінці – моє рідне місто”, проявивши творчість та критичне мислення.

А учні 5-8 класів разом із своїми учителями Світланою Нечипоренко, Лесею Лавренюк, Оксаною Письменною, Альоною Сидоренко, вивчаючи традиції рідного краю, створювали свої неповторні шедеври.

Дуже часто математичний аналіз та віртуальні екскурсії учасники освітнього процесу здійснюють на уроках історії разом з учителями Сергієм Дудюком, Андрієм Орлом, Рувімом Іоніним.

Залучення педагогами здобувачів освіти до STEM-напрямку на уроках дасть можливість їм розвиватися творчо, креативно, сприятиме формуванню ключових компетентностей.