Наш Тиждень екології завершився: він вийшов справді насиченим, творчим та корисним!
Учні/учениці 7–11 класів працювали в різних форматах – від вікторин до творчості та обговорень, – і довели: екологічні рішення можуть бути простими, цікавими й доступними.
7 клас — Екологічна вікторина в Classtime
«Поборіть міське забруднення» та «Захистіть зникаючих тварин» 

Семикласники відповідали на десятки запитань про:
стан довкілля;
рослин і тварин України та світу;
шляхи збереження природи;
екологічні “підказки” для міського життя.
Було багато азарту, сміху, боротьби за правильні відповіді – та щире бажання зрозуміти, чому планета потребує нашої уваги тут і зараз.
Знання — перший крок до екодій.
А ви знаєте, яка тварина України має найвищий рівень загрози зникнення?
8 клас — Екомалюнок
«Збережімо планету разом» 

Учні створювали яскраві малюнки, у яких передали власне бачення турботи про Землю.
Плакати вийшли атмосферні, творчі й по-справжньому мотиваційні. Прості, щирі й дуже змістовні роботи — із власним поглядом на екологічні проблеми. Яскраві ідеї, глибокі меседжі – усе про те, що кожен із нас може робити для довкілля вже сьогодні.
Коли говорять кольори — говорять серця.
Якби ви створювали екоплакат, що б ви зобразили на ньому в першу чергу?
9 клас — Екодилеми
«Вибір має значення» 

Дев’ятикласники «крутили колесо» з життєвими екоситуаціями та обговорювали, як діяти правильно в щоденних ситуаціях, у яких потрібно робити екологічний вибір:
– викинути зошит чи дописати;
– купити одноразову ручку чи ручку зі змінними стрижнями;
– здати лабораторну роботу в електронному чи паперовому форматі.
Учні аргументували свої рішення й порівнювали варіанти. Звучало розумно, доросло — і дуже практично.
Екологічність починається з повсякденного вибору.
А який один простий екологічний вибір ви робите щодня, щоб зберегти планету?
10 клас — Екодискусія
«Моя екозвичка 2025» 

Десятикласники обирали екозвичку, яку вже мають або планують впровадити у 2025 році, і пояснювали, чому саме вона важлива та наскільки реально її дотримуватися, наприклад:
сортування;
ходьба замість транспорту;
мінімум одноразового пластику;
економія ресурсів;
свідоме споживання.
Дискусія вийшла змістовною, щирою та дорослою.
Коли молодь свідомо формує звички — майбутнє виглядає оптимістично.
А яка ваша екологічна звичка є найважливішою?

11 клас — Ековиклик
«Ходжу пішки замість транспорту» 
«Без одноразового пластику — 5 днів» 

Одинадцятикласники взяли участь у двох екочеленджах і показали, що змінювати побутові звички — реально.
Учні ділилися своїм досвідом, труднощами та маленькими перемогами.
Свідомі звички — це не складно, якщо почати.
Якби ви могли впровадити лише один із цих челенджів у своє життя, що б ви обрали: ходити пішки чи відмовитися від пластику? 
Отож
Екоактивності, які я провела у своїх класах, стали чудовою можливістю подивитися на повсякденні речі по-новому.
Хтось дискутував, хтось малював, хтось проходив виклик — але кожен/кожна зробив хоча б один крок до більш усвідомленого ставлення до природи.
Дякую дітям за активність і щирість!
Нехай турбота про довкілля стане частиною нашого щоденного життя.