STEАM – це не просто технічна освіта. Вона охоплює значно ширше поняття, а саме, вдале поєднання креативності та технічних знань.
Валентина Матюха провела STEM-проєкт із сортування сміття, де учні вивчали перетворення пластикових відходів у тротуарну плитку. Застосовуючи знання з науки, технології та математики, діти досліджували виробничий процес на сміттєпереробному комплексі та випробовували готову плитку на міцність.
Учні 5-Б класу разом з вчителем математики Тетяною Орел визначали середню вагу учнів класу, а також середню масу однієї цукерки виконуючи зважування на електронних вагах. Учні 10-Б класу вимірюючи свій зріст і вагу тіла визначали індекс маси тіла і порівнювали в таблиці з нормами. Вивчаючи тему “Площі трикутників” учні 8-А класу вдосконалювали вимірювальні навички і знаходили площі трикутників , які обирали із запропонованих моделей. Змагаючись у групах, діти демонстрували гарні математичні знання.
А 5-7 класи, разом з Євгенією Логвиненко занурилися у справжню математичну пригоду у форматі Kahoot-вікторини на тему “Математика в супермаркеті”, але з особливою родзинкою – у стилі Minecraft!
Усе, світ кубиків, криперів і піксельних пригод став основою для нестандартних завдань, які перевіряли не лише знання, а й кмітливість, логіку та уважність наших юних математиків.
Учні активно відповідали на питання, обговорювали стратегії, змагалися в реальному часі й отримали море драйву та позитиву! А учні 9-В класу виконали проєкти “Симетрія в архітектурі”, “Симетрія в ювелірному дизайні” та “Симетрія в природі”.
Інтерактивні навчальні симуляції та віртуальні квести допомагають учням проводити цікаві дослідження. Тому учні 9-х класів із учителькою інформатики Надією Кучковською проводили віртуальні квести «Привіт, це Google!»
Було і весело, і пізнавально – саме такою має бути сучасна освіта 

#STEMтиждень#ІллінціЛіцей2#ОсвітаМайбутнього#МатематикаЦеЦікаво