Наш Тиждень екології завершився: він вийшов справді насиченим, творчим та корисним!

Учні/учениці 7–11 класів працювали в різних форматах – від вікторин до творчості та обговорень, – і довели: екологічні рішення можуть бути простими, цікавими й доступними.

🌱 7 клас — Екологічна вікторина в Classtime

«Поборіть міське забруднення» та «Захистіть зникаючих тварин» 🐾🏙️

Семикласники відповідали на десятки запитань про:

✔️ стан довкілля;

✔️ рослин і тварин України та світу;

✔️ шляхи збереження природи;

✔️ екологічні “підказки” для міського життя.

Було багато азарту, сміху, боротьби за правильні відповіді – та щире бажання зрозуміти, чому планета потребує нашої уваги тут і зараз.

💡 Знання — перший крок до екодій.

А ви знаєте, яка тварина України має найвищий рівень загрози зникнення?

🎨 8 клас — Екомалюнок

«Збережімо планету разом» 🌎💙

Учні створювали яскраві малюнки, у яких передали власне бачення турботи про Землю.

Плакати вийшли атмосферні, творчі й по-справжньому мотиваційні. Прості, щирі й дуже змістовні роботи — із власним поглядом на екологічні проблеми. Яскраві ідеї, глибокі меседжі – усе про те, що кожен із нас може робити для довкілля вже сьогодні.

🖌️ Коли говорять кольори — говорять серця.

Якби ви створювали екоплакат, що б ви зобразили на ньому в першу чергу?

🔄 9 клас — Екодилеми

«Вибір має значення» 🎡♻️

Дев’ятикласники «крутили колесо» з життєвими екоситуаціями та обговорювали, як діяти правильно в щоденних ситуаціях, у яких потрібно робити екологічний вибір:

– викинути зошит чи дописати;

– купити одноразову ручку чи ручку зі змінними стрижнями;

– здати лабораторну роботу в електронному чи паперовому форматі.

Учні аргументували свої рішення й порівнювали варіанти. Звучало розумно, доросло — і дуже практично.

🤔 Екологічність починається з повсякденного вибору.

А який один простий екологічний вибір ви робите щодня, щоб зберегти планету?

💬 10 клас — Екодискусія

«Моя екозвичка 2025» 🌿🔥

Десятикласники обирали екозвичку, яку вже мають або планують впровадити у 2025 році, і пояснювали, чому саме вона важлива та наскільки реально її дотримуватися, наприклад:

♻️ сортування;

🚶‍♂️ ходьба замість транспорту;

🚫 мінімум одноразового пластику;

💡 економія ресурсів;

🌱 свідоме споживання.

Дискусія вийшла змістовною, щирою та дорослою.

🔥 Коли молодь свідомо формує звички — майбутнє виглядає оптимістично.

А яка ваша екологічна звичка є найважливішою?

🚶‍♀️🌿 11 клас — Ековиклик

«Ходжу пішки замість транспорту» 🚶‍♂️

«Без одноразового пластику — 5 днів» 🚫🥤

Одинадцятикласники взяли участь у двох екочеленджах і показали, що змінювати побутові звички — реально.

Учні ділилися своїм досвідом, труднощами та маленькими перемогами.

🔥 Свідомі звички — це не складно, якщо почати.

Якби ви могли впровадити лише один із цих челенджів у своє життя, що б ви обрали: ходити пішки чи відмовитися від пластику? 👇

💚 Отож

Екоактивності, які я провела у своїх класах, стали чудовою можливістю подивитися на повсякденні речі по-новому.

Хтось дискутував, хтось малював, хтось проходив виклик — але кожен/кожна зробив хоча б один крок до більш усвідомленого ставлення до природи.

Дякую дітям за активність і щирість!

Нехай турбота про довкілля стане частиною нашого щоденного життя.